Nákupní košík

0 produktů
CZK
EUR / CZK / PLN
0 produktů v košíku x

FANS credit (stav účtu pokud jste přihlášení) - 0,-
Cena spolu 0,0000

Postup pri reklamaci/výmene tovaru

Z nějakého důvodu (nespokojenost s kvalitou nebo provedením | špatně zvolená velikost | dodané nesprávný zboží), Vám nevyhovuje zboží, které jste zakoupili na FansMania? Víme, že toto je ta méně příjemná část užívání vašeho zboží a proto jsme pro Vás připravili tuhle stránku, na které naleznete všechny informace pro co nejrychlejší vyřešení Vaší reklamace / Výměny zboží.

VRÁCENÍ ZBOŽí DO 40 DN
Ů u nás můžete zboží vrátit nebo vyměnit do 40 dnů od jeho dodání na vaši adresu.


UPOZORNĚNÍ – výměna/vracení zboží nebude akceptováno
, pokud byly z produktu odstraněny visačky výrobce, pokud zboží prokazuje známky nošení, pokud bylo zboží vypraný, pokud zboží zapáchá (např. Za cigaretovým kouřem) !!


1. krok – vytlačte si
REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ - pokud  jde o výměnu/reklamaci tovaru - nebo FORMULÁř ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY- pokud jde o vracení zboží. Vypište všechny potřebné údaje, aby bylo zřejmé za jaký zboží / velikost / barvu chcete produkt vyměnit. Pokud požadujete vrácení peněz, nebo výměnou zboží vznikne rozdíl v ceně, je třeba uvést číslo účtu, kde bude příslušná částka uhrazena v zákonní lhůtě.


2. Krok – Odešlete zboží spolu s reklamačním formulářem/formulárem odstoupení od smlouvy.
Zboží je třeba odeslat nebo osobně doručit na naši adresu: FansMania.eu, Bajkalská 10/B, Bratislava 821 08, Slovensko.
Při zasílání zboží prosím dbejte na správné zabalení zboží a použijte tlumící materiál nebo správny výplně, aby se zboží při přepravě nepoškodilo.

Jaké doklady potřebuji na uplatnění reklamace / výměny zboží?

  • vyplněný reklamační formulář (detailní popis závady nebo výměny) nebo vyplněný formulář odstoupení od smlouvy.

3. krok - Řešení a ukončení Vaší reklamace / výměny zboží

- podle zákona rozhodneme o způsobu řešení reklamace ihned, ve složitějších případech do 3 dnů od začátku reklamačního řízení, v odůvodněných případech, zejména pokud se vyžaduje složité technické zhodnocení stavu zboží nejpozději do 30 dnů ode dne zahájení reklamačního řízení. Po určení způsobu vyřízení reklamace prodávající nebo určená osoba reklamaci vyřídí ihned, v odůvodněných případech lze reklamaci vyřídit i později. Vyřízení reklamace však nesmí trvat déle než 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

- reklamace bude ukončena jedním z následujících způsobů:
a. předaním opraveného zboží,
b. výměnou zboží,
c. vracením kúpní ceny tovaru (do 15 dn
ů od posoutení reklamace). Vrácení koupní ceny je možné pouze převodem na účet,
d.
vyplacením přiměřené slevy z ceny zboží
e.
odůvodněným zamítnutím reklamace zboží.

Výměna zboží
-
po přijetí zboží na výměnu vám bude výměna potvrzena do 3 pracovních dnů emailem nebo telefonicky.

Při uplatňování reklamace platí ustanovení Obchodních podmínek